Terug naar overzicht

Waarop selecteer je een nieuwsbrievensysteem?

07 september 2016

Wil je starten met e-mailmarketing? Goede keus! E- mailmarketing is nog steeds het meest populaire kanaal in de marketingmix. E-mailmarketing is een makkelijke manier om je doelgroep te bereiken. 91% van de mensen checkt hun mail namelijk dagelijks! Maar je zult snel ontdekken dat er nogal veel aanbieders van nieuwsbriefsystemen zijn, ieder met verschillende functionaliteiten en specificaties. Waarop selecteer je dan? 

Als je kiest tussen verschillende e-mailmarketingprogramma’s kijk je naar de prijs. MailChimp is tot op zekere hoogte gratis, en dus zul je geneigd zijn voor dit systeem te kiezen. 

Bij MailChimp doe je alles zelf: je ontwerpt je eigen nieuwsbrief, bedenkt je eigen strategieën en ontdekt zelf de beste tijden om je nieuwsbrieven te verzenden. Heb jij genoeg discipline en tijd om alles zelf te ontdekken? En heb je genoeg kennis om zelf succesvolle strategieën te bedenken? Ga dan gerust aan de slag met MailChimp! 

Maar wat als je die discipline of tijd niet heb? Laten we onszelf niet voor de gek houden: ieder heeft zijn eigen vak en zijn eigen specialiteit. Niet iedereen heeft kennis van e-mailmarketing en niet iedereen heeft evenveel discipline. En dat begrijpen we bij That’s Mail! heel goed. 

We denken samen met je na over een campagne die je bedrijf écht verder helpt. Dit doen we tijdens een brainstormsessie, waarin we allerlei ideeën, problemen en oplossingen met elkaar delen. Net zolang tot er mooie en effectieve strategieën op tafel liggen!

 

Thatsmaillichteondergronden_1024x493_large
Door Raymon Geldof om 13:25